czwartek, 4 grudnia 2014

Aborcja na Ukrainie...

Źródło: facebook
Niestety, to zjawisko mordu jest rzeczywiście plagą na Ukrainie. Znam przykład, gdy ludzie modląc się głośno pod blokiem operacyjnym, zmiękczyli twarde serce matki i nie zgodziła się tego dnia na zabójstwo dziecka...

Część parafian wspiera bezbronnych, podejmując duchową adopcję dziecka poczętego.

Zachęcam do obejrzenia "filmiku promocyjnego" nt. aborcji. Nie znalazłem z polskim tłumaczeniem, ale każdy morał jest w stanie wyciągnąć...

1 komentarz:

  1. Szukałem właśnie takiej mapy i chyba znalazłem... tyle ze to 2014 a teraz jest wojna 2022
    Aborcja to chyba największy grzech wg Boga i bedzie karał za niego surowo. Co mi jeszcze wiadomo na ten temat to do św Faustyna podobno powiedziała mając wizje zniszczonej Warszawy w 1939r że to za grzechy aborcji. Na kanale youtube "Moc w słabości" usłyszałem o wojnie na bałkanach że sarajewo i Dubrownik mocno oblegane w czasie wojny - przed nią były w Jugosławii centrami aborcyjnymi.

    OdpowiedzUsuń